Saturday, 30 April 2011

Cemburu dengan budak bawah umur..



Tak boleh jadi ni. Deorang buat muke selamber je, kite yang tengok pun rase tak keruan.Kalau dari kecik dah di asuh dah besar nanti mesti lagi power..

Entri kali ni bukan pasal cinta, bukan pasal kes macam dalam tv yang hot sekarang ni.Buat malu je..  Ni cerite pasal budak-budak Junior masterchef australia. Kecik-kecik dah pandai masak, da sama taraf dengan chef yang tua. Deorang ni diantara umur 8-13tahun dan gaya masak deorang macam budak umur 25tahun. Setiap masakan deorang,buat air liur aku meleleh ..



Moh layan gambar-gambar deorang.


Juara Junior masterchef

Dapat tempat kedua pun jadi la.
Budak kiut dalam junior masterchef.

 Memasak dengan penuh gaya..

Antara masakan yang deorang masak.






7 comments:

  1. mehh. mak aku pun belum tentu dapat buat camni. haha whoops terkutuk mak pulak

    ReplyDelete
  2. selamber je kutuk masakan mak sendiri..haha..adoi

    ReplyDelete
  3. haha...w0oo egt kan jeles pasal ape...mmg jeles pon.. =_="

    ReplyDelete
  4. hehe..kene rajin masuk dapur selalu ni..

    ReplyDelete
  5. Nelly pun tau masak ~
    hehehe

    jangan jeles tau ^^

    ReplyDelete

Yang menarik di apesal .com