Saturday, 16 April 2011

Drift n' langgar kereta polis.. mmg Langsi.

Suke wat hal la pc ni..Kekadang slow,kengkadang laju & kengkadang hang terus. Ikutkan hati yang panas dah lama da,pc ni aku bako.. Pasal mengenangkan pc ni pc adik aku, dengan penuh kesabaran,aku taip entri ni dengan bersungguh-sungguh.
Aku nak cerite pasal member aku yang sorang ni.
Wah.. langsi giler mamat ni,dah rupe mcm main kereta langgar kat funfair.


 Klip kat atas tu sebenarnya salah satu babak dalam filem kongsi. Aku pun xtau ape sinopsis filem Kongsi ni.. Kalo nak tau kite tunggu reramai bulan 5 ni.. ce tgk..ce tgk.. trailer kat bawah ni..



5 comments:

  1. habih terapik jem 3 kilometer semata-mata nak saksi an shooting tu

    ReplyDelete
  2. x sabar nak tgk filem ne ~ sam mmg gempak!!

    ReplyDelete
  3. Atok deorg mmg langsi kaco trafik.. byk la dpt sumpah seranah

    ReplyDelete
  4. Btl tu wak.. sam bertuah dpt lompat2 atas kete polis.

    ReplyDelete

Yang menarik di apesal .com