Wednesday, 4 May 2011

Berhati-hati dengan lagu

Asal dengar je lagu ni kat radio,mesti kite ikut nyanyi sekali.. tapi sedar tak sedar dalam lagu tu ade maksud yang tersirat.

Tak nak banyak cerita layan video klip ni..

31 comments:

  1. btol2.. bnyk skg lgu yg ade mksud ngarot2.. hee ~~

    ReplyDelete
  2. setuju....kena selalu berhati2...

    bnyk lagi lagu2 lain...lagu dari lady gaga...bad romace..where is the love...mcm2 lagi...

    ReplyDelete
  3. pas ni kene berhati2. Kebanyakan org xperasan termasuk la sy sendiri.

    ReplyDelete
  4. Salam. moshi2..jalan2 singgah sini kejap..nice blog :)
    Sudi2 la jenguk teratak saya di frommetoyou ni ye..arigatou..(^____^)

    ReplyDelete
  5. wah, tak perasan! tapi tak pnh ikot

    ReplyDelete
  6. hye ! i dh add u~hit me back babe! :)http://cinderellacute.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. betul jugak kan ? jadi , kena lah hati2 lepas nihh . terima kasih bagi info (:

    ReplyDelete
  8. ermm..speechless..sambil berkerut dahi...

    ReplyDelete
  9. SUbhanallah...halus nya cara dia

    ReplyDelete
  10. hihi..klu ak dengo lagu..mn ikot je..xtaw mkne pon..ahha

    ReplyDelete
  11. Najwa pikir2..

    btl tu atuk, yahudi mmg pandai menipu..

    erza.. elok la tu,lain kali dengar sambil tutup telinge.. =P

    ReplyDelete
  12. Betul Sesangat tu....fikir sebelom ikut..apatah lagi klw tak faham maksudnya...hati2...

    Singgah Dari :I Think OF

    ReplyDelete
  13. ohhh... tk prnah terpikir pasal ni... nice sharing

    ReplyDelete
  14. astaghfirullahalazim..... licik btol dorg ni. salam apis n sume. im a new blogger. i'll hit u n do hit me back. tengs ^_^

    ReplyDelete
  15. renung2kan dan selamat beramal... =P

    ReplyDelete
  16. kire ny rihanna ni dh lme la join illuminati.. dh jrg lyan lagu lady gaga and sekutu dy.. bnyak mksud trsirat.. skrg ni lagu korea pon dh ad unsur2 ni.. :(

    jemput singgah ANASAURUS :)

    ReplyDelete
  17. dunno la farhana. xarif sgt pasal freemenson ni.. nak gak cari info psl tu.. tp amik mase.. free, mmg da merebak kat serata dunia dah..

    ReplyDelete
  18. nak dengar lagu kne tau maknanya..ada lagu yang mnghina Tuhan...mencarut2 la T_T

    ReplyDelete
  19. btl2.. tp sy suke lagu 150juta awk tu fadh..

    ReplyDelete
  20. lagu skrg mcm2,,,tahu de mksud baik dlm lagu ni,,lagi 1 lagu lady gaga,,pe ek tajuknyer,,lupe dah

    ReplyDelete
  21. lady gaga mmg banyak bawak lagu yg x senonoh..

    ReplyDelete
  22. perghh.. xtau pun.. ni baru tau.. huhu

    ReplyDelete
  23. jgn jg terlalu mengagongkan lagu barat..
    angkat budaya bangsa lg tinggi, naknya..

    ReplyDelete
  24. lady gaga memang ketara . cuba try carik dekat youtube ..

    ReplyDelete
  25. fatin pun slalu nyanyi ja..tmbh klu lgu dia sdp..mksd kdg2 xfaham pun hehe

    thnks sharig :D

    ReplyDelete

Yang menarik di apesal .com