Monday, 13 June 2011

Ni lagi gempak..

Dah bersawang blog aku ni. Otak blank xtau nak wat cite pe.. Sekarang ni tgh HOT dengan cite
 KL GANGSTER. Sampai sesak panggung wayang dengan penonton. Sampai de yang panjat pagar,dok kat tangga,dan ade yang meraung2 nak menonton cite ni.


Lepas aku meraba2..mencari2.. mengoogle2 dan meyoutube kan diri.. lalu aku terlayan 1 preview ni..Belum sampai 1 minggu filem tu ditayangkan kat panggung wayang,dah ade cite lain plak muncul. Dengar cerite,cerite ni lagi ganas.. jom layan preview cite ni..

 
amacam BEST?








13 comments:

  1. kl hamster lg best... haha...

    ReplyDelete
  2. best gile!!! hak3.. xlarat nk gelak.. bru preview.. blum full movie lg.. hak3.. trbaik la!

    ReplyDelete
  3. haha...best! kami mahukan KL hamster disiarkan di pawagam!

    ReplyDelete
  4. "abg besar sudah keluar,wa ingat lu sudah mampus" aku suka ayat nie...hehehe

    ReplyDelete
  5. dalam kl hemster xde ayat mcm tu bro. nampak sgt..

    ReplyDelete
  6. Haha. Adoyai. Sempoi gle. hehe

    ReplyDelete

Yang menarik di apesal .com